Πληροφορική Κουφόπουλου

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ PARIS GEORGAKAKIS- ΑΠΕΙΛΕΙ ΜΕ ΞΥΛΟΔΑΡΜΟ - ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ



ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΑΡΙ ΚΑΤΣΙΒΕΛΟΥ ΤΗ ΦΡΆΣΗ "" Μαλακαααααααας "' του ζήτησα με ανάφορά μυνήματος να 

ΖΗΤΗΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ : ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΕΙΛΕΙΣΕ ΜΕ ΞΥΛΟΔΑΡΜΟ .  ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ ΝΟΜΙΜΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΟΥ



Paris Georgakakis


Paris, τα πράγματα που κοινοποιείς είναι ακατάλληλα και δεν έχουν θέση στο Facebook. Σε παρακαλώ να τα αφαιρέσεις.
Paris, τα πράγματα που κοινοποιείς είναι ακατάλληλα και δεν έχουν θέση στο Facebook. Σε παρακαλώ να τα αφαιρέσεις. Commented on Παναγιώτα Βασιλοπούλου's public δημοσίευση Paris Georgakakis Μαλαααααακαααασς Μου αρέσει! · πριν από 6 ώρες
ΑΕΙ γαμησου
ΕΣΥ θα μου πεις τσόφλι ξύλο που θελεις
Εάν λες για το γυμνό εγω δεν εχω σχέση δεν το έκανα
Εγώ το πάω νόμιμα !!!!!!!!!!!!! Τώρα δεν θα απαντήσω στην αγένεια ,σου .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου