Πληροφορική Κουφόπουλου

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

Η Βράβευση μου , από την ΕΣΔ ( ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ) , όπως και σε άλλα ΜΕΛΗ ........ΤΗΣ ΕΣΔ


Η Βράβευση μου , από την ΕΣΔ
 ( ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ )   , όπως και σε άλλα ΜΕΛΗ ........ΤΗΣ ΕΣΔ 





ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΫ ΣΤΗΝ ΕΣΔ - ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ 







Θέλω να αφιερώσω την Βράβευση μου αυτή , στον θανόντα Πατέρα μου , για χρόνια υπηρέτησε στις Αστυνομικές Αρχές . Με ήθος και εντιμότητα . Λεγόταν Παναγιώτης Βασιλόπουλος και του ανήκει η βράβευση μου .

''Πατέρα μου σε ευχαριστώ "





Πατέρα μου  , θα συνεχίσω τη ζωή μου με το ήθος που με διδάξετε , την εντιμότητα , την πίστη σας σε μένα και τις αρχές που μου ΈΔΩΣΕ........






Την μητέρα μου Βασιλική Κωτσοπούλου "" Που ήταν χρόνια Ιδιωτική Ερευνήτρια""













Tη ξαδέρφη μου Ράνια , που είναι συμβολο και πρότυπο γυναιίκας , που θυμάζω και ακολουθώ τις διαδρομές της ψυχής της 







ΚΑΙ ΤΈΛΟΣ ΣΤΟΝ ΜΟΝΑΚΡΙΒΟ ΓΙΟ ΜΟΥ "" ΑΠΟΣΤΟΛΟ"'




ΕΝΑ ΤΑΠΕΙΝΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ , ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΦΟΣΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ( ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ )  ΕΣΔ




Μετά Τιμής -
Παναγιώτα Βασιλοπούλου - Δημοσιογράφος ΕΣΔ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου