Πληροφορική Κουφόπουλου

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

ΑΛΙΚΗ ΚΑΤΣΑΒΟΥ - ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ ΑΞΙΑ , ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ και της ποιότητας ..... 0ΛΑ ΌΣΑ ΕΊΝΑΙ ΑΠΛΆ ΚΑΙ ΓΕΜΆΤΑ ΝΌΗΜΑ. ΞΈΡΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΊ , ΓΛΥΚΆ ΑΠΌ ΤΗ ΖΩΉ , ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΔ - Παναγιώτα Βασιλοπούλου - Δημοσιογράφος ΕΣΔ

ΑΛΙΚΗ ΚΑΤΣΑΒΟΥ - ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗ ΑΞΙΑ , ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ και της ποιότητας ..... 

ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ  ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ  ...
                     0ΛΑ ΌΣΑ ΕΊΝΑΙ ΑΠΛΆ 

ΚΑΙ ΓΕΜΆΤΑ ΝΌΗΜΑ. ΞΈΡΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΑ  ΔΙΕΚΔΙΚΕΊ ,
ΓΛΥΚΆ ΑΠΌ ΤΗ ΖΩΉ 



ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΔ 
Παναγιώτα Βασιλοπούλου - Δημοσιογράφος ΕΣΔ 






'' Ας μιλήσουμε ως γυναίκες ......” 


'' Ας μιλήσουμε 
ως γυναίκες ......” 
Όταν , ζήτησα να έχω μια συνέντευξη της , μου φάνηκε εύκολο το ότι το θέμα μας της συνέντευξης μας , θα είναι η μητρότητα,  κάτι που επειδή πέρασα για να ομολογήσω , δυο χρόνια βασανιστικά μέχρι να πάρω στα χέρια μου το αποτέλεσμα της εξέτασης πως είμαι έγκυος , και μέχρι να κρατήσω το γιο μου στην αγκαλιά μου δεν περνούσε ο χρόνος , και θα τσαλακωθώ σε αυτή τη συνέντευξη, ένιωσα πως θα είναι εύκολο να βγάλω τη συνέντευξη μας , αλλά όχι .
Όχι όμως , είναι πολύ δύσκολο να βγάλω τη συνέντευξη μας , γιατί ψάχνοντας για την αξιότιμη μας κυρία Αλίκη Κατσαβού πληροφορίες εκ βαθέων , βρέθηκα ενώπιον , ενώπιόν , με την ύπαρξη μιας θαυμάσιας γυναίκας , που κανένα ΜΜΕ δεν έχει προβάλει , τις αξίες της και την δράση της στο κοινό καλό.
Ένιωσα συναισθήματα θαυμασμού , μα και χαράς γιατί έχει πολλές αξίες , είναι χωρίς υπερβολές , μια γυναίκα κυρία σε όλα της , με άξιο περιεχόμενο ψυχής και όσο παρατηρώ τις φωτογραφίες της , μόνο καλοσύνη και αγάπη βλέπω στη μορφή της . 

Έχει όμως ένα δυναμισμό και ξέρει πως να διεκδικεί , γλυκά από τη ζωή , όλα όσα είναι απλά και γεμάτα νόημα , γιατί να μην τα αποκτήσει λοιπόν; Δεν ζήτησε από τη ζωή τρελά όνειρα , αλλά απλά , που δεν τα θεωρεί δεδομένα , μα ξέρει την αξία τους .
Αγαπημένο κοινό , ευχαριστώ ολόψυχα την κυρία Αλίκη Κατσαβού, για την Τιμή να μου παραχωρήσει μια συνέντευξη΄ , γιατί υπάρχουν πολλά μηνύματα ζωής που είναι ολοφάνερο πως έχει κατακτήσει τις ισορροπίες στην φιλοσοφία της ζωής της.

Η συνέντευξη΄ είναι αφιερωμένη σε όλους τους αναγνώστες , με πολύ αγάπη. 





Η συνέντευξη΄ '
είναι αφιερωμένη
σε όλους τους αναγνώστες ,
με πολύ αγάπη
ΕΡΩΤΗΣΗ 1 : Παναγιώτα Βασιλοπούλου:
Αξιότιμη κυρία Αλίκη Κατσαβού , δεν κρύβω τον θαυμασμό μου , προς τις επιλογές σας που μόνο ποιότητα και ουσία έχουν και να σας ευχαριστήσω για την Τιμή της αποδοχής μιας συνέντευξης μας . Ευχές, να είναι η ζωή του Φοίβου ένα κάστρο με χρυσές επάλξεις και μια προσωπικότης ισχυρή που ξέρει να νικά. Να σας καλωσορίσω , και να ρωτήσω , είστε άξια συγχαρητηρίων ως μια γυναίκα , που κεντρίσατε το προβληματισμό κάθε γυναίκας να αποκτήσει
 παιδί , με θάρρος και γενναιότητα ψυχής , για να πάρω τα πράγματα από την αρχή γενομένων , ποιος μπορεί να στερήσει σε μια γυναίκα τη μάχη της να γίνει μητέρα ;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 1: Κα Αλίκη Κατσαβού : Είναι χαρά και τιμή μου να συνομιλήσουμε και σας ευχαριστώ θερμά για τα καλά σας λόγια για μενα, αλλά και τις ευχές σας για τον Φοίβο μου. Δεν νοιώθω ότι έχω κάνει κάποιο κατόρθωμα. Ήθελα απλά πάρα πολύ ένα παιδί και αξιοποίησα τα μέσα που δίνει η επιστήμη για να το αποκτήσω. Η μητρότητα είναι ιερή και η επιθυμία της γυναίκας γι' αυτήν επίσης. 


ΈΡΩΤΗΣΗ 2 : Π.Β : Πως νιώσατε , όταν μάθατε πως ναι , ήρθε η επιθυμητή εγκυμοσύνη και η ανάπτυξη μιας ζωής , ήταν μέσα στο σώμα σας , δημιουργήθηκε , του δώσατε τη ζωή και επιτέλους τον είδατε για πρώτη φορά . Είναι εύκολο να συνηθίσετε , μετά από τόσους μήνες κύησης , πως πια δεν είναι μέσα στο σώμα σας αλλά στην αγκαλιά σας ;


ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΑΞΙΖΟΥΝ 
ΑΠΑΝΤΗΣΗ 2: Κα Α.Κ : Όταν μας ανακοίνωσαν την επιτυχία μας κι ότι η εγκυμοσύνη πια είναι γεγονός ήταν λες και βγάλαμε φτερά στους ώμους. Έπειτα το υπέροχο ταξίδι της εγκυμοσύνης με γέμισε ακόμα περισσότερα όνειρα για το παιδί, απ' ό,τι πριν και η αναμονή για τη στιγμή που θα το έσφιγγα στην αγκαλιά μου ήταν γλυκιά και μεγάλωνε μέρα με τη μέρα. Δεν μπορώ ακόμα να το πιστέψω ότι κρατώ στην αγκαλιά μου αυτό το μικρό θαύμα! Όταν μου γελάει ο κόσμος όλος φωτίζει.



ΕΡΩΤΗΣΗ 3: Π.Β: Όταν μιλώ για το γιο μου, έλεγα δεν μου ανήκει, είναι μια ψυχή που φιλοξένησα μέσα στο σώμα μου και ένας αδελφικός μου φίλος , μου είπε , πως δεν γίνεται από τη φύση να μην σου ανήκει , είναι σάρκα και οστά , ζωή και πνοή από σένα . Εσείς , μια τόσο πνευματώδης γυναίκα , και με δράση στη συναναστροφή με παιδιά και γονείς που μέσα από τι θέατρο την Τέχνη όλων των τεχνών , που πλάθεται με ευθύνη παιδικές ψυχές, θα υιοθετούσατε πως μετά από αυτή την τοποθέτηση του φίλου μου είπα “'Ναι , έχει δίκιο , είναι το πιο ιερό κομμάτι από το σώμα μου ΄΄ ;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 3: Κα Α.Κ: Οπωσδήποτε βιολογικά είναι κομμάτι από το σώμα των γονιών του ένα παιδί, αυτό όμως δεν μας νομιμοποιεί να το σκεφτόμαστε σαν ιδιοκτησία μας. Τα παιδιά δεν μας ανήκουν. Και δεν πρέπει να βάλουμε τέτοιο φορτίο στους ώμους τους. Εμείς τους δίνουμε ζωή, τους δίνουμε αγάπη, πληροφορίες, τα στηρίζουμε χωρίς να περιμένουμε ανταπόδοση. Η ικανοποίησή μας, η χαρά μας είναι ακριβώς αυτή, ότι μπορέσαμε να δώσουμε ζωή σε έναν άνθρωπο.




ΕΡΩΤΗΣΗ 4: Π.Β : Η ανατροφή , η σωματική και πνευματική , πόσο αξία έχει να τα μυήσουμε στις Τέχνες για την εξέλιξη της προσωπικότητας τους , τα παιδιά μας και σας ρωτώ γιατί είστε η πιο αρμόδια μέσα από την μεγάλη εμπειρία σας , που έχετε δημιουργήσει
'' Τη Θεατρομάθεια..Το θέατρο ως παιδαγωγικό εργαλείο.... ''
και έχετε και ειδική ιστοσελίδα στο διαδίκτυο
για να μάθει το κοινό κι οι αναγνώστες , πως δεν σας ρωτώ τυχαία αλλά είναι ουσιαστική η απάντηση σας , γιατί είναι κάτι που κατέχεται άπταιστα . Θα ήθελα να μου αναφέρετε και παράλληλα για την δράση σας αυτή ! Να ενημερωθεί το κοινό και οι αναγνώστες .




ΑΠΑΝΤΗΣΗ 4: Κα Α.Κ :
Τα παιδιά πρέπει οπωσδήποτε να έρχονται σε επαφή με όλες τις τέχνες καθώς αποτελούν "σχολείο" νου και ψυχής. Η Θεατρομάθεια είναι το καμάρι μου. Μεγαλώνουμε παιδιά με το θέατρό μας εδώ και 16 χρόνια με ξεχωριστά έργα για κάθε ηλικία, αλλά και με εργαστήρια και σεμινάρια, δραματοποιήσεις παραμυθιών και ραδιοφωνικό θέατρο. Θα μπορούσα να μιλάω για ώρες, για τη δουλειά μου για τα παιδιά όλα αυτά τα χρόνια, θα σας πω όμως μόνο ότι η επαφή τους με το θέατρό μας, έχει αποδείξει τη θετική επίδραση στην ανάπτυξη ικανοτήτων όπως η κριτική σκέψη, η ομαδικότητα, κι η επικοινωνία. Αυτός είναι κι ο λόγος που θεμελιώθηκε με την εκπαιδευτική κοινότητα, μια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης και γόνιμης συνεργασίας μέσω της Θεατρομάθειας. Στην ιστοσελίδα μας μπορεί να δει κανείς αναλυτικές πληροφορίες για τις τρέχουσες παραστάσεις.


ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ Η ΕΥΤΥΧΙΑ .....
ΤΗΝ ΕΖΗΣΑΝ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ
ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ 










ΕΡΩΤΗΣΗ 5 : Π.Β :
Λένε οι ειδικοί , δεν σημαίνει πως ισχύει βέβαια επειδή το λένε οι ειδικοί, όμως έχει ή δεν έχει βάση για εσάς , πως στη γέννα η καλύτερη και πιο ουσιαστική επιλογή είναι απαραίτητο στη γέννα, να είναι παρόν ο πατέρας , διότι , ανήκει στην κοινή ζωή του ζευγαριού , ο ερχομός του μωρού , ώστε να μην δεθεί η μητέρα με τα άψυχα πλακάκια στο χώρο της γέννας , ούτε με τις άγνωστες νοσοκόμες , ούτε με τον γιατρό της , παρά με τον άνθρωπο της ζωής της , που είναι το βέλτιστο θεωρούν , να είναι κοντά στην μητέρα και ο σύντροφος της την ώρα της γέννας ; Ισχύει αυτή η τοποθέτηση που μερικοί ειδικοί υποστηρίζουν ;

ΟΛΟΨΥΧΑ , ΟΛΟΨΥΧΑ
ΚΑΘΕ ΕΥΤΥΧΙΑ ...
ΕΙΣΤΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΑΣ ..
Η ΠΙΟ ΓΛΥΚΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ 




ΑΠΑΝΤΗΣΗ 5: Κα Α.Κ :Δυστυχώς δεν το γνωρίζω γιατί γέννησα με καισαρική και δεν επέτρεψαν στον Κώστα (σημ. Βουτσά) να είναι μέσα, αλλά περίμενε στο διπλανό δωμάτιο και η μαία μου, η Μαρία Ηλιοπούλου, έτρεξε και μου τον τράβηξε φωτογραφίες όταν του πήγαν το παιδί, σε πολύ σύντομο διάστημα από τη γέννησή του. Τις είδα βέβαια αργότερα όμως είναι πολύ τρυφερές και όμορφες και γεφύρωσαν κατά κάποιο τρόπο την απόστασή μας την ώρα του τοκετού. Πάντως δεν είχα το νου μου, ούτε στα πλακάκια ούτε σε τίποτε άλλο παρά μόνο στο χρόνο που με χώριζε από το μωρό μου. Κι όταν το έσφιξα πια στην αγκαλιά μου, ήμουν ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον πλανήτη!


ΕΡΩΤΗΣΗ 6 : Π.Β Φυσικά , με , τα , όσα διάβασα για τη δράση σας και στην Τέχνη , δεν θα μπορούσα να μην ρωτάω ασταμάτητα. Και ένιωσα πως δεν είναι μια συνέντευξη , αλλά πιο πολύ μια γυναικεία συζήτηση . Αλλά , ο χρόνος , όπως είναι γνωστό , δεν πρέπει , εμείς που έχουμε ευγενικούς τρόπους συμπεριφοράς , ξέρουμε πως δεν μπορούμε να στερούμε για πολύ την μητέρα από το βρέφος της διότι είναι εξαρτημένο , από την γλυκιά αγκαλιά της , και την τρυφερή φροντίδα της . Θα χρησιμοποιήσω τους τρόπους μου και θα έρθω στην τελευταία ερώτηση , είναι κάτι που δεν σας ρώτησα μου διέφυγε και θα θέλατε να συμπληρώσετε ;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 6: Κα Α.Κ : Να πω ένα ευχαριστώ σε σας αλλά κυρίως στον κόσμο που τόσο στο δρόμο όσο και στα social media με κατακλύζει με την αγάπη του. 



ΚΑΘΕ ΕΥΤΥΧΙΑ .....
ΑΠΟ ΨΥΧΗΣ  .......
Να σας ευχαριστήσω θερμά και εγκάρδια για την όμορφη συνέντευξη μας και την καθόλα σε μερικές ερωτήσεις ως ανταλλαγή εμπειριών μας , μετά λύπης κλείνω τη συνέντευξη επειδή έχετε μια πλούσια προσωπικότητα , αλλά το απλό έχει πολλές φορές μεγαλύτερη αξία από το πολύπλοκο .
Μετά Μεγίστης Τιμής ,
Παναγιώτα Βασιλοπούλου . 



Πιο αναλυτικά , για την ''Θεατρομάθεια'' στο site της αξιότιμης κυρίας Αλίκης Κατσαβού http://www.theatromathia.gr/katsavou.html με ένα πολύ πλούσιο βιογραφικό της . Αρκεί να διαβάσετε ...........






Αλίκη Κατσαβού
Η καλλιτεχνική διευθύντρια της Θεατρομάθειας.



ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ :Παναγιώτα Βασιλοπούλου: 
Δημοσιογράφος ΕΣΔ 



ΣΑΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ...ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΑΜΕΣΩΣ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΊ ΤΗΝ ΠΑΡΟΎΣΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!

1963-ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΣ  
ΑΝ ΤΟ ΣΜΙΚΡΎΝΕΤΕ ...ΜΠΟΡΕΊ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΤΕ... 

ΠΡΙΝ ...53 ΧΡΟΝΙΑ!!!
ΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΒΟΥΤΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ Απ.Βραχιολιδη...ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ  ΤΟΥ ΤΟΥ 1963! ΜΕ ΛΙΓΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ...ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ...

Αλλά τη βάζουμε έτσι για τη διασύνδεση με τη συνέντευξη που παραχώρησε ( Η ΝΕΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ) στη συνεργάτιδα μας κ. Π.ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ.......ΠΟΥ τη βλέπετε στην αμέσως πιο κάτω θεματική ενότητα!
Η σελίδα της εποχής ήταν τότε στο υπερδιπλάσιο των σημερινών ταμπλ-οιτ εφημερίδων ... ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΣΚΕΤΟ ΠΟΤΑΜΙ...
(Μικρό ΜΑΘΗΜΑ για τους νεότερους δημοσιογράφους)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου