Πληροφορική Κουφόπουλου

Πέμπτη 29 Αυγούστου 2024

ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ……. ΕΦΗ ΜΟΧΙΑΝΑΚΗ …………


ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Η ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ …….

                   ΕΦΗ ΜΟΧΙΑΝΑΚΗ …………

 

Όταν πριν χρόνια ξεκίνησα την Αγιογραφία , ήταν  η στιγμή που ήρθα σε επαφή με τον ανώτερο μου εαυτό. Η κατάνυξη πλημμύρισε όλο μου το είναι. 






΄Βρήκα διαδρομές ψυχής που αγγίζουν το ύψιστο , την απόλυτη πνευματικότητα και ήρθα σε επαφή με το Θεϊκό κομμάτι του είναι μου.








Τα ειδικά χρώματα ,οι τεχνική της αγιογραφίας το κομμάτι το ξύλο, σου δίνουν μια αίσθηση πληρότητας. Είναι η γαλήνη που βρίσκεις και η απίθανη αίσθηση του να ενώνεις το ανθρώπινο στοιχείο με το Θείο, σε οδηγεί στην απολυτότητα.






Η αγιογραφία είναι κάτι ξεχωριστό για κάθε αγιογράφο, ο καθένας αντλεί κάτι ξεχωριστό για εκείνον. Για μένα ,είναι αυτό, που με ολοκληρώνει και με εκφράζει όσο τίποτα άλλο στη ζωή μου. Η αγιογραφία είναι το σπουδαιότερο κομμάτι της ύπαρξης

μου όλης. 


 

Τηλέφωνο επικοινωνίας : 6947362803


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου