Πληροφορική Κουφόπουλου

Πέμπτη 22 Αυγούστου 2024

ΕΦΗ ΜΟΧΙΑΝΑΚΗ- Η Αφιογράφος της καρδιάς μας



Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΜΟΡΦΗ ΤΕΧΝΗΣ ‘’ ΜΕ ΤΗΝ

 ΕΦΗ ΜΟΧΙΑΝΑΚΗ…..

Έχω την χαρά να έχω μια αποκλειστική συνέντευξη με την Αγιογράφο Έφη Μοχιανάκη . 




ΕΡΩΤΗΣΗ 1η Παναγιώτα Βασιλοπούλου: Μεγάλη μου  χαρά  η αποδοχή της συνέντευξης , είστε τρόπον  τινά φιλοξενούμενη μου και σας καλωσορίζω κοντά μου . Ας έρθω στην ερώτηση μου,  τι είναι για σας η Αγιογραφία;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 1η :Έφη Μοχιανάκη : Να σας ευχαριστήσω για την πρόσκληση σε μια συνέντευξη και να πω πως μια εσωτερική ανάγκη για έκφραση προς την πίστη ιερών προσώπων ,είναι που με ώθησε να ασχοληθώ με την τέχνη της Αγιογραφίας. Ο βαθμός δυσκολίας της όσον αφορά την τεχνική της είναι μία από τις αιτίες που με έκαναν να νιώσω αγάπη  για την Τέχνη αυτή. Μπορώ να πω ότι την κάνω με αγάπη την ενασχόληση μου  με την Αγιογραφία. 

 


ΕΡΩΤΗΣΗ 2η Π.Β: Όταν λέτε η τεχνική της εννοείται;

 

ΑΠΑΝΤΗΑΣΗ 2η Ε.Μ: Όπως το ότι ο σχηματισμός του προσώπου, π.χ τα μάτια είναι μεγάλα διότι θεωρείτε ότι έχουν δει το Θείο Μεγαλείο και το Ύψιστο, πάνω μέρος στο κεφάλι  είναι μεγαλύτερο διότι θεωρείται το ανώτερο πνευματικό  επίπεδο, όλα αυτά είναι μια έλξη,  που κάθε εικόνα έχει μοναδικό χαρακτήρα. Όλα αυτά τα συμβολικά και με μυστηριώδη χαρακτήρα, μου δημιουργούν μια αίσθηση γοητείας για την Τέχνη της Αγιογραφίας.

 


ΕΡΏΤΗΣΗ 3η Π.Β: Ήδη αρχίζω και γοητεύομαι κι εγώ με όσα μας λέτε. Τι άλλο χαρακτηριστικό έχει η Αγιογραφία;

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 3η : Ε.Μ: Οι τέσσερεις τύποι της Αγιογραφίας είναι που επίσης χαρακτηρίζουν την Αγιογραφία , είναι τα ψηφιδωτά, οι τοιχογραφίες , οι εικόνες και οι μικρογραφίες κάθε τι με την δική του ιστορία και με τη δική του τεχνική.

 



Ερώτηση 4η : Π.Β. : Είναι κάτι που δεν ρώτησα και πρέπει να αναφερθεί;

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 4η Ε.Μ.: Ναι. Τα υλικά που πρέπει να είναι αρίστης ποιότητας, είναι ειδικά τα υλικά και επίσης υπάρχουν πολλές σχολές Αγιογραφίας σε Μητρόπολες και Δήμους και ιδιωτικά εργαστήρια.

 


ΕΡΩΤΗΣΗ 5η Π.Β. : Σας ευχαριστώ για την Τιμή της αποδοχής της συνέντευξης , ήταν μια μαγευτική συνέντευξη και διαφωτιστική . Ευχαριστώ ολόψυχα.

 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 5η : Κι εγώ ευχαριστώ ήταν χαρά μου η συνέντευξη μας. Σας ευχαριστώ κι εγώ.

 


 τηλέφωνο επικοινωνίας 6947362803

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου